سامانه مدیریت درگاه‌های اینترنتی رادپرتال

طراحی سایتی منحصر بفرد، بدون دانش برنامه نویسی

شرایط سرویس

کلیه کاربران سرویس‌‌ها و خدمات رادپرتال پس از تهیه هر یک از سرویس‌‌‌های رادپرتال، موظف به رعایت کامل شرایط سرویس رادپرتال می‌باشند. هدف تهیه این قوانین برای تضمین رعایت حقوق سایر کاربران اینترنت و تطابق با قوانین حاکم بر سرویس دهندگانی است که رادپرتال از سرویس آن‌ها استفاده می‌کند. به دلیل اینکه قوانین ذیل برای همه ادوار جامع و کامل نیستند، رادپرتال حق اضافه، حذف و یا تغییر بند‌‌های آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ می‌دارد.


1 تعاریف

1 خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می‌نماید. 
1.2 سرویس: هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی و ارتباطی قابل ارائه توسط شرکت.

1.3 پرتال پشتیبانی: وبگاهی به آدرس www.radportal.ir که کلیه مکاتبات الکترونیکی و ایمیل‌‌‌های خریداران و سایر کاربران با شرکت در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.

1.4 تعرفه: فهرست کامل سرویس‌‌‌های قابل ارائه، همراه با ویژگی ‌ها، محدودیت‌‌ها وقیمت‌‌ها به نحوی که خریدارکاملا آگاه گردد.

1.5 تحویل خدمات: ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویس‌‌‌های خریداری شده و یا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و شرکت.

1.6 کاربر وب‌سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب‌سایت خریدار را مشاهده و مرور می‌کنند.

1.7 منابع RAM: میزان استفاده از حافظ اصلی سرور یا سرور‌‌هایی که به وب‌سایت خریدار سرویس دهی می‌کنند بر حسب مگابایت، هنگام استفاده و مشاهده سایت توسط کاربران.

1.8 منابع CPU: میزان استفاده ازپردازنده سرور یا سرور‌‌هایی که به وب‌سایت خریدارسرویس دهی می‌کنند، جهت پردازش درخواست ‌ها واجرای کد‌‌های داینامیک آن سایت نسبت به کل توان پردازنده سرور (به درصد) وقتی که کاربران در حال استفاده و مشاهده آن سایت می‌باشند.

1.9 Diskspace: میزان فضایی که برای ذخیره کلیه فایل‌‌های خریدار اعم ازوب‌سایت، ایمیل‌‌ها، پایگاه‌‌‌های داده و همچنین لاگ‌‌های آن‌ها توسط یک وب‌سایت مصرف می‌گردد.

1.10 Bandwidth: میزان رد و بدل اطلاعات بین کاربران وب‌سایت و سرور، جهت نمایش و عملکرد یک وب‌سایت بر حسب مگابیت بر ثانیه. همچنین میزان رد و بدل اطلاعات بین دو سرور در صورتی که این اطلاعات به منظور سرویس دهی به کاربران آن وب‌سایت باشد.

1.11 Data Transfer: میزان تجمعی رد و بدل اطلاعات بین کاربران وب‌سایت و سرور، یا سرور‌‌های سرویس دهنده به وب‌سایت خریدار بر حسب مگابایت در 30 روز گذشته.

بالا بودن سرور: دردسترس بودن عمومی‌سرور در شبکه اینترنت در حداقل 2 نقطه مختلف از دنیا بسته به سرویس‌‌‌های مختلفی که روی یک سرور قراردارد باید پاسخ تست‌‌های زیر مثبت باشد:

1. وب سرور: ping عمومی‌سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت 80 ازطریق telnet

2. ایمیل سرور: ping عمومی‌سرور یا پاسخ دهی سرور روی پورت 25 یا 110 ازطریق telnet

3. دیتابیس سرور: پاسخ‌دهی سرور روی پورت ms sql server و my sql

1.12 Uptime: نسبت میزان زمانی که کلیه سرویس‌‌‌های سرویس دهنده به وب‌سایت خریدار درشبکه اینترنت بالا می‌باشند به کل مدت قرارداد سرویس دهی به درصد، در صورتی که وب‌سایت یا برخی از سرویس‌ها به دلیل عدم رعایت بند‌‌های این قرارداد به حالت تعلیق درآیند در این زمان محاسبه نمی‌شود.


2 هویت

2.1 هویت شرکت: شرکت راهبردهای اطلاعات در صنعت امروز با نام تجاری رادصا به شماره ثبت 7787، با آدرس سایت www.radsa.ir که مالکیت سامانه رادپرتال به آدرس www.radportal.ir را در اختیار دارد، در این توافق نامه شرکت نامیده می‌شود.

2.2 هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران وجود دارد و سرویس‌‌‌های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می‌شود.

2.3 در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار در پرتال کاربران معرفی می‌گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی، مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت.

2.4 برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با کپی روزنامه رسمی‌آخرین تغییرات، به شرکت می‌باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می‌شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضا خریداران و نمایندگان آن‌ها ندارد.

2.5 خریدار اذعان می‌نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده، آدرس‌ها، شماره تماس و... صحیح بوده و همواره در به روز نگه داشتن آن‌ها در پرتال کاربران می‌کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.

2.6 مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت‌ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هریک به تنهائی می‌باشد.


3 روش ارتباط طرفین

3.1 روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس ایمیل حساب کاربری خریدار که در پرتال کاربران ثبت شده است، خواهد بود.

3.2 روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ثبت تیکت در پرتال پشتیبانی با دریافت شماره پیگیری تیکت و یا ارسال نامه و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

3.3 شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است، ندارد.


4 تغییرات

4.1 تغییرات قوانین: شرکت حق تغییرات آتی در قوانین را برای خود محفوظ می‌داند و قوانین بروز شده از طریق صفحه قوانین سایت شرکت، در دسترس عموم خواهد بود. ضمنا شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی درخصوص تغییرات احتمالی نداشته وخریدار می‌بایست موارد را عندالزوم کنترل نماید.

4.2 تغییرات تعرفه:

4.2.1 در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمت‌‌های جدید خواهد بود.

4.2.2 هزینه‌‌‌های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می‌گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می‌باشد.

4.2.3 تغییرات تعرفه از طریق وب‌سایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن می‌باشد.

4.3 تغییرات فنی: شرکت حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس‌‌‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب‌سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.
هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریت‌‌های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت. ضمناخریدار به شرکت وکالت می‌دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت‌‌های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرور‌‌های اختصاصی و سرویس‌‌‌های میزبانی آن نماید.

4.4 تغییرات مالکیت 

تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی و یا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در پرتال کاربران انجام می‌گردد.

4.4.1 شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد. 

4.4.2 شرکت می‌تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی‌برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.


5 تحویل خدمات

5.1.1 پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل و یا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می‌شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی‌گردد.

5.1.2 خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر 2 روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

5.1.3 در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت‌‌هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.

5.1.4 خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن 2 برابر حداکثر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل 3 روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا 6 روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی‌باشد.

5.1.5 شرکت مسئولیتی در قبال عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده وتحویل شده ندارد.
5.2 حداکثر زمان تحویل:

5.2.1 حداکثر زمان تحویل برای سرویس‌‌‌های شرکت که با عنایت به شرایط عمومی‌کشور و با فرض بدترین حالات ممکن 5 روز کاری است.

5.2.2 در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش شرکت و دریافت رسید ارسال می‌باشد.

5.3 تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس در فاکتور می‌باشد وزمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.

 

6 امنیت ومحرمانگی

6.1 ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می‌نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می‌خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرور‌‌های خود نمی‌پذیرد.

6.2 شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس‌‌‌های خود می‌باشد.

6.3 شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزار‌ها، application ‌ها و یا برنامه‌‌‌های مورد استفاده خریدار ندارد.

6.4 شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرور‌‌های خود ندارد.

6.5 شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس‌‌‌های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

6.6 شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ‌ها و نرم افزار‌‌های موجود در سرویس خریدار می‌باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد. 

6.7 شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می‌دهد از اینرو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می‌باشد مسوولیتی ندارد.


7 مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی‌و یا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد.


8 فعالیت‌‌های غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می‌شود. رادپرتال تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می‌باشد. رادپرتال حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می‌دارد. زمانی که رادپرتال از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا کند، نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد. در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ‌ها رادپرتال بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود. همچنین رادپرتال در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می‌دارد.

هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرور‌ها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می‌گردد. رادپرتال هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران خسارت وارده به رادپرتال خواهد بود:

·  استفاده از نرم افزار‌‌های بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.

· نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.

· ارسال یا اجرای فایل‌‌های اجرایی مانند فایل‌‌هایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثالهم و در صورت وجود این فایل‌ها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می‌شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می‌گردد.

· خریدار مجاز به استفاده از کد‌‌های مخرب مانند انواع ویروس‌ها و یا سورس‌‌‌هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی‌باشد.

· استفاده از برنامه‌‌‌های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس وسایر سرویس‌‌‌های دیگر شرکت و سایر خریداران گردد.

· وجود فایل‌‌های حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری.

· ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و یا سهوا، حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.

· گزارش فنی شرکت و یا IDC که سرور میزبانی در آن می‌باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت.

· عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی‌ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می‌باشد)

· انجام فعالیت‌‌هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خریدار و یا سایر خریداران گردد.

· استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم‌‌های اشخاص ثالث.

· عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.

· مختل كردن امنيت سيستم يا شبكه. در صورت بروز چنين مسائلي شرکت حق پيگرد قانوني و شکايت از متخلف به مراجع قانوني را محفوظ مي دارد. نمونه ‌هايي از اختلال در امنيت سيستم يا شبكه شامل موارد ذيل مي شود: دسترسي يا استفاده غير مجاز از داده ‌ها، سيستم يا شبكه، از جمله هر گونه تلاش براي جستجو، اسكن يا آزمايش آسيب پذيري يك سيستم يا شبكه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، ميزبان يا شبكه، شامل: تلاش براي دسترسي به اطلاعات نامه ‌هاي الكترونيكي، تلاش عامدانه براي پر كردن فضاي يك سيستم، تلاش براي تغيير و يا حذف اطلاعات وب سايت‌ها بدون مجوز از مالکان آن‌ها و...

9 محدوده استفاده از منابع CPU , Disk space , Traffic Data transfer , Ram , و...

9.1 شرکت در تعرفه‌ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس‌‌‌های شرکت برای عموم سرویس‌ها در تعرفه درج شده است.

لیکن موارد زیر نیز باید در نظر باشند.

·  حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی 10% در بازه زمانی 1 دقیقه

· حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی 100 مگا بایت

· حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

· حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

· حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی 2 مگابیت در ثانیه

9.2 ملاک تشخیص، نرم افزار‌‌های کنترلی و واحد فنی شرکت خواهد بود.

9.3 شرکت در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، شرکت، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار و یا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.

9.4 در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.


10 محتوا

10.1 سرویس‌‌‌های شرکت می‌بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند، ممنوع است. این مورد می‌تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست)

·  قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز

·  استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران

·  استفاده غیر مجاز از لوگو‌‌‌های دیگران

·  هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران

·  اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور

·  انتشار اکاذیب علیه دیگران

·  کلاه برداری‌‌‌های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

·  سایت‌‌های فعال در زمینه HYIP و یا دارای سیستم هرمی

·  فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرور‌ها در آن قرار دارد

·  سایت‌‌های مرتبط یا حامی‌گروه‌‌های شناخته شده تروریست بین المللی

·  استفاده از سرویس‌‌‌های شرکت برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده‌‌‌های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل

10.2 مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد و سهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می‌پذیرد خواهد بود.

10.3 در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه‌ای جبران کلیه خسارات و هزینه‌‌‌های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود. 

10.4 شرکت برطبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویس‌ها و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود و یا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد، به مراجع قضائی اقدام نماید.


11 مسئولیت خریدار

11.1 خریدار موظف است که کلیه قوانین شرکت و جمهوری اسلامی‌ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر شرکت می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

11.2 خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می‌باشند همچنین می‌بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می‌گردد را برای خود محفوظ می‌دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

11.3 به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی‌گردد که با پایان سرویس به پایان می‌رسد. بند‌‌های دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی‌و حقوقی شرکت خواهد بود.

11.4 کلیه مسئولیت‌‌های عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می‌باشد.

 
12 گارانتی وپشتیبانی

12.1 ملاک وجود اختلال در سرویس، گزارش واحد فنی و یک سایت Tracer معتبر که باید توسط شرکت تائید شده باشد، است.


12.2 ارائه خدمات پشتیبانی در شرکت بر مبنای پرتال پشتیبانی و به صورت 24 ساعته وهفت روز هفته می‌باشد. ضمنا به درخواست‌‌هایی که از طریق ایمیل، و یا تلفن اعلام گردد نیز رسیدگی می‌شود.
 
12.3 نحوه ارتباط مستند خریدار برای درخواست‌‌های گارانتی و پشتیبانی باید از طریق پرتال پشتیبانی باشد که زمان دقیق ارسال درخواست، زمان دقیق رسیدگی و هویت خرید مشخص باشد.

12.4 عدم رضایت از خدمات بخش پشتیبانی و فنی می‌بایست به سرعت (ظرف 24 ساعت) از زمان وقوع به واحد شکایات از طریق پرتال پشتیبانی اعلام گردد.

12.5 سرویس ‌ها و رویه عمومی‌شرکت بر اساس استاندارد فنی بین المللی و مصالح شرکت تعریف شده و برای خریدار خاص غیر قابل تفکیک و تغییر است وخریدار موظف است بررسی لازم خود را قبل از خرید سرویس بعمل آورده باشد.

12.6 شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس خریداری شده با نیاز مشتری ندارد.

12.7 شرکت نسبت به نصب و عملیاتی شدن نرم افزار‌هایی را که مورد تائید بخش فنی نمی‌باشد، مسوولیتی ندارد.
12.8 میزان مسئولیت شرکت در مقابل حوادث ناخواسته و خسارات غیر مستقیم وارد بر خریدار در استفاده از سرویس و یا اطلاعات خریدار محدود به بند خسارات این قانون خواهد بود.
 



13 سایر قوانین خاص

13.1 خریدار موظف است سرویس‌‌‌هایی که نزد شرکت تمدید می‌نماید را از نظر تمدید شدن کنترل نموده و در صورت عدم اعمال مراتب تمدید توسط شرکت، حداکثر 7روز تقویمی‌پس از زمان انقضا مراتب را کتبا به مقام مسئول و یا واحد شکایات ارسال نماید. 

13.2 توافقات خاص تنها به صورت کتبی و با مهر و امضا مجاز شرکت معتبر خواهد بود و توافقات با پرسنل به صورت کتبی یا شفاهی و یا به هر شکل دیگر از درجه اعتبار ساقط است.

13.3 خریدار موظف است تحویل، تطابق و اجرای صحیح سرویس خریداری شده را کنترل نماید.

13.4 شرکت هیچ مسئولیتی برای بدست آوردن دامنه از دست رفته و یا اطلاعات حذف شده از روی سرور‌‌های میزبانی پس از اتمام قرارداد نخواهد داشت.

13.5 مسئولیت اطلاع از زمان انقضا سرویس و کنترل آن‌ها بر عهده خریدار می‌باشد.

13.6 وضعیت اعتبار، فهرست سرویس‌ها و پرداخت‌‌های خریدار در اکانت وی در پرتال کاربران قرار دارد و همواره وی می‌تواند برای آگاهی از وضعیت عملکرد خود از طریق شناسه و کلمه عبور خود به آن مراجعه نماید.

13.7 مدت زمان قطع سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت، بررسی جرائم واعمال تشخیص کارشناسی به مدت زمان سرویس دهی افزوده نمی‌گردد.

13.8 امکان دریافت هرگونه سرویس هدیه پیش بینی شده در برخی از بسته‌‌‌های میزبانی تنها در هنگام خرید بسته وجود دارد و طی مدت قرارداد امکان رجوع به آن وجود نداشته و در صورت عدم استفاده هزینه آن به حساب کاربری خریدار واریز نمی‌شود. 


14 نسخه پشتیبان (Backup)

14.1 به جز مواردی که شرکت صریحاً به صورت کتبی متعهد گردد، خریدار منفرداً و کاملا مسوول مدیریت و تهیه نسخه پشتیبان از همه اطلاعات خود و نیز به روزرسانی، ارتقاء و نصب وصله‌های نرم‌افزاری، برای نرم‌افزارهای مرتبط با خدمات شرکت و مورد استفاده خود است.

14.2 مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس‌‌‌های سرور‌‌های اختصاصی صرفا به عهده خود خریدار می‌باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

14.3 تمام نسخه‌‌‌های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می‌شود.

14.4 شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده‌‌‌های موجود در آرشیو‌‌های خود به خریدار ندارد.


15 شرایط و قوانین مالی

15.1 نحوه پرداخت در پرتال کاربران درج شده است. به طور عمومی‌خریدار موظف است مدارک پرداخت خود را تا پایان مدت سرویس نگهداری نماید.

15.2 خریدار موظف است پرداخت خود را به طور نقدی و یا در وجه حساب‌‌های اعلام شده در پرتال کاربران بپردازد. در شرایطی که شرکت در راستای مساعدت با خریدار اقدام به پذیرش چک مدت دار در خصوص فاکتور وی نماید، با عدم وصول وجه چک، خریدار موظف است در روز سررسید فورا اقدام به واریز وجه به حساب‌‌های اعلام شده نماید و لاشه چک خود را دریافت نماید، در غیر این صورت هزینه تاخیر در وصول اسناد، پیگیری‌‌‌های حقوقی، ایاب و ذ‌هاب و سایر موارد نیز بر عهده خریدار خواهد بود. ضمنا در اینگونه موارد شرکت حق دارد ضمن تعلیق سرویس، فاکتور خریداری که قسمتی از وجه آن در زمان مورد توافق وصول نشده را باطل نموده وخسارات وارده بر شرکت و هزینه سرویس را از آن کسر نماید.

15.3 شرکت، حق تامین و وصول کلیه مطالبات، جرائم و سایر هزینه‌‌‌های خود از محل قطع موقت و یا دائم کلیه سرویس‌ها و اعتبارات خریدار نزد خود را خواهد داشت و در صورتیکه خریدار فورا به اخطار اعلام شده از سوی شرکت توجه ننماید حق هر گونه اعتراض بعدی را از خود سلب می‌نماید. لازم به ذکر است مدت قطعی سرویس ناشی از عدم پرداخت مطالبات شرکت به مدت سرویس دهی افزوده نخواهد شد و کلیه مسئولیت‌‌های ناشی از این نوع قطع سرویس برعهده خریدار می‌باشد.


15.4 بازگشت پول: 

15.4.1 ضمانت برگشت وجه تنها در هفته اول سرویس‌‌‌های جدید ارائه می‌شود. تمدید یا ارتقای هر سرویس شامل ضمانت برگشت وجه نمی‌شود.

15.4.2 برگشت پول با درخواست کتبی مالک تنها با حضور وی یا نماینده قانونی او در محل شرکت یا از طریق اعلام یک شماره حساب توسط مالک و واریز اینترنتی به آن حساب، پس از کسر کارمزد‌‌های مقرر شرکت و هزینه‌‌‌های قرارداد مانند هزینه پیک و هزینه کارمزد بانکی ممکن است.

15.5 بدهی ‌ها: 

15.5.1 شرکت با اعلام و اخطار قبلی در خصوص تسویه بدهی‌‌‌های معوق حق قطع سرویسی که خریدار برای آن بدهکار است و یا سایر سرویس‌ها و خرید‌‌های قبلی خریدار را داشته و می‌تواند در صورت تمایل با تملک برخی از آن‌ها معادل مبلغ آن در فاکتور فروش (نسبت به مدت اعتبار آن به کل زمان سرویس) از میزان بدهی (اصل بدهی، جرائم و یا خسارات وارده بر شرکت) کسر نماید.

15.5.2 شرکت برای هر روز تاخیر خریدار در تسویه بدهی‌‌ها، خسارات و یا جرائم و امثالهم معادل دو دهم درصد (0.2%) خسارت به صورت روزانه منظورمی‌نماید که بطور یکجا و در هنگام تسویه بدهی، خریدار موظف به تسویه مجموع آن خواهد بود.

15.6 جرائم: 

15.6.1 شرکت حق دریافت هزینه برای تاخیر مشتری در تمدید به موقع سرویس‌‌‌های دامنه میزبانی و امثالهم را خواهد داشت.

15.6.2 شرکت حق دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی یک سرویس را خواهد داشت. 


16 فورس ماژور

شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیت‌‌های دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی رادپرتال تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می‌نماید. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد. 

همچنین تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود. 


17 انقضاء و تمدید خدمات

تاریخ تمدید یک سرویس منقضی شده، از زمان تاریخ انقضاء قبلی خواهد بود همچنین شرکت مسئولیتی در قبال نگهداری و ارائه اطلاعات و داده‌‌‌های خریدار پس از تاریخ انقضا نخواهد داشت.


18 پذیرش قوانین

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت شرکت، خریدار قوانین شرکت را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.


19 رویه حفاظت

شرکت درقبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و حق استفاده وارائه به اشخاص ثالث و یا استفاده تبلیغاتی را ندارد و تنها در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.


20 خسارت و رفع مسئولیت

20.1 خدمات رادپرتال به همان شکلی که هستند ارائه می‌شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آن‌ها نمی‌گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و... ارائه نمی‌شود. رادپرتال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ‌ها روی سرور) نخواهد بود.
20.2 سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویس‌ها حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.


21 سلب اختیار

عدم اجراي بخشي از شرايط و قوانین شرکت نسبت به خریدار يا ديگران به منزله سلب حق اجراي قوانین از شرکت نمی‌باشد.

رادپرتال
دات نت نیوک فارسی